اسکیت برد

سرف اسکیت برد

قیمت و خرید سرف اسکیت برد Black Market Smile و نمایش تراک و چرخ عقب سرف اسکیت برد
Rate this post

سرف اسکیت‌ برد یا همان Surfskate :

سرف اسکیت برد یک سبک اسکیت سواری است که حرکات و احساسات موج‌سواری را در زمین تقلید می‌کند. سرف‌ اسکیت‌ بوردها به طور خاص برای تقلید حرکات منعطف و حرکت‌های منحنی موج‌سواری طراحی شده‌اند. این ورزش به عنوان یک فرصت برای تمرین و بهبود تعادل، قدرت مرکزی و کنترل بر روی اسکیت‌بورد شناخته می‌شود که مهارت‌های اساسی موج‌سواری هستند.

ویژگی‌های کلیدی سرف اسکیت‌ بوردها عبارتند از:

  • تراک‌های سرف اسکیت برد : سرف اسکیت‌ بوردها با تراک‌های ویژه از نوعی که اجازه چرخش و منعطف‌تر شدن بیشتر را می‌دهد، تجهیز شده‌اند. این تراک‌ها معمولاً از یک تراک جلویی با یک مکانیزم چرخشی بهره می‌برند که به بهترین شکل بتواند حرکات موج‌سواری‌ را به اسکیت سوار القا کند.
  • چرخ ها : این وسیله اغلب چرخ‌های بزرگتر و نرم‌تری نسبت به اسکیت‌بوردهای سنتی دارند. این چرخ‌ها ارائه‌دهنده یک تجربه راید نرم‌تر و بیشتر به شکل موج‌سواری هستند.
  • شکل تخته : شکل تخته ممکن است به شکل یک تخته موج سواری شبیه شود اما در ابعاد کوچکتر، با نوز (جلو تخته) و تیل (عقب تخته) نسبتاً باریک و با وسط تخته عریضتر و پایدارتر. میشه گفت تخته تا حد زیادی از نظر ظاهری شباهت به کروزر اسکیت برد ها داره.
  • طراحی الهام‌گرفته از موج‌سواری: بسیاری از سرف اسکیت‌ بوردها دارای گرافیک‌ها و طراحی‌های الهام‌گرفته از موج‌سواری هستند که به جلب توجه بیشتر مخاطبان علاقه‌مند به موج‌سواری کمک می‌کند.

 

ظاهر تخته سرف اسکیت برد

تراک جلو سرف اسکیت برد

تراک عقب سرف اسکیت برد

سرف اسکیت برد فرصتی برای موج‌سواران برای تمرین حرکات خود و بهبود کنترل بر روی تخته در روزهایی که شرایط دریا برای موج‌سواری مناسب نیست را فراهم می‌کند. این همچنین یک ورزش سرگرم‌کننده و جذاب برای اسکیت‌سواران است که از حرکات منعطف و پویایی که سرف اسکیت بوردها امکان آن را می‌دهند لذت می‌برند. این می‌تواند یک راه عالی برای تمرین و بهبود مهارت‌های موج‌سواری یا اسکیت‌سواری باشد.

اسکیت‌سرفتاندینگ دارای پیروان و علاقمندان وفادار شده است و در بازار انواع برندها و مدل‌های اسکیت‌سرف‌بورد برای پاسخگویی به انواع سبک‌ها و ترجیحات رانندگی مختلف وجود دارد.

این ورزش همچنین توسعه پارک‌های اسکیت‌سرف و مسابقات راه انداخته است، جایی که رانندگان می‌توانند مهارت‌ها و خلاقیت خود را در موج‌های بر روی زمین نشان دهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *