اسکیت برد, راهنمای خرید

اسکیت برد پیشنهادی ما برای افراد مبتدی

اسکیت برد پیشنهادی برای افراد مبتدی
4.3/5 - (10 امتیاز)

انتخاب اسکیت برد خوب میتونه یک دردسر برای تازه کارها و مبتدی ها باشه. متن پایین به شما یاد میده که برای خرید اولین اسکیت بردتون دنباله چی بگردین و بهترین ستاپ رو بسته به نیازتون پیدا کنید. این مسلم است که اسکیترها با ستاپ درست، تمرین سرگرم کننده تری دارند. شاید در نگاه اول تشخیص تمام قطعات جداگانه اسکیت برد سخت به نظر بیاد؛ شما میتونید اصل و پایه قطعات که کمک میکنه تا یک اسکیت برد کامل داشته باشینو به خاطر بسپرین. برای اطمینان از اینکه تخته، تراک ها،چرخ ها، برینگ ها و پیچ و مهره ها تماما باهم سازگار هستند برای شما یک فهرست تهیه کردیم. با این فهرست شما می تونید در ۶‌مرحله به راحتی اسکیت برد بی عیب خودتونو بسازین. حالا نکته هارو بخونید و طبق فهرست عمل کنید.

 اندازه و سایز تخته:

حتما سلیقه شخصی شما برای انتخاب باریک یا پهن بودن تخته تاثیر گذار خواهد بود. تمایل و مد فعلی در اسکیت برد هم در نظر شما راجع به عرض و‌ شکل تخته بی تاثیر نخواهد بود. یک راهنمایی خوب انتخاب کردن تخته با توجه به سایز بدن شماست. جدول پایین رو نگاه کنید تا عرض درست رو‌با توجه به سایزتون پیدا کنید. عرض اسکیت برد همیشه به اینچ گفته میشه. هر اینچ ۲.۵۴ سانتی متر است. این راهنمایی ها تنها توصیه می شوند. ستاپ هایی بجز آنکه ما پیشنهاد کردیم هم میتونه به همون اندازه خوب کار کنه و سرگرم کننده باشه. در واقع به این بستگی داره که بخوای با تختت چیکار کنی و کجا و چجوری اسکیت بازی کنی. در قدم های بعدی با توجه به جنس های مختلف زمین پیشنهاد های مختلفی به شما می دهیم.

نوع زمین :

وقتی ستاپ خود رو انتخاب می کنید باید به استایلی که در نهایت می خواهید روش تمرکز داشته باشین فکر کنید. اگه در حال حاظر انتخاب خود رو می دونید یا می خواین یک ستاپ معمولی برای همه جا داشته باشین به پیشنهاد های زیر توجه کنید. همون طور که قبلا ذکر کردیم اینها تنها توصیه ما به شماست نه الزامات.

اسکیت پارک/هر نوع زمینی

اگر شما بیشتر در اسکیت پارک احساس راحتی می کنید یا هنوز فکر نکرده اید ما به شما ستاپی برای تمامی زمین ها پیشنهاد می کنیم. تخته ها پهناییی بین ۷.۵۷ و ۸.۵ دارند و تقریبا برای هر زمینی مناسب اند زیرا بهترین تعادل بین مانور پذیری و استواری رو دارند. تراک های استاندارد متوسط بهترین برای ستاپ شما در تمامی زمین ها هستند. چرخ های نرم تر با سایز متوسط بین ۵۲ تا ۵۶ میلی متر برای چسبیدن بهتر اسکیت برد به سطح صاف اسکیت پارک گزینه خوبیه. همچنین بسته به ترجیح و سلیقه شما، می تونید برای افزایش نرمی از شاک پد (shock pad) برای تراک ها استفاده کنید. وقتی شروع به تمرین در رمپ ها می کنید حتما از وسایل ایمنی استفاده کنید.

اسکیت برد در خیابان:

آیا شما و اسکیت بردتون به خیابون تعلق دارین؟ پس این استایل از اسکیت برد مناسب شماست. تخته های باریک بین ۷.۵ تا ۸ به علت فلیپ (flip) خوردن راحت تر و سریع العمل تر بودن بهترین انتخاب برای اسکیت خیابونیه. تراك هاي كوتاه و متوسط بهترين انتخاب براي اين سبك اسكيت كردنه.همچنين تراكهاي سبك كه كينگ پين و ميله تراك آنها توخاليه وجود داره كه اونها رو با پيچ هاي كوتاه ميتونيد به تخته اسكيت ببنديد. هر چقدر وزن شما کمتر باشه ارتفاع ollie و flip شما بیشتره. چرخ هایی با سختی ۱۰۰A یا بیشتر بهترین گزینه برای گرایند و اسلاید کردن هستند. به طور معمول در اسکیت سواری تو خیابون به علت سریع تر و مانور پذیر تر بودن از چرخ های کوچیکتر استفاده میشده اما اگر در زمین هایی با پوسته سخت یا سطح خشن بازی می کنید چرخ های شما نباید زیاد کوچیک باشه چون با هر سنگ کوچیکی متوقف میشه و شمارو از اسکیت بردتون به آغوش گرم آسفالت میندازه! وقتی برینگ هاتونو انتخاب می کنید به خاطر خاک و کثیفی خیابون به مدل هایی با دوام و قابل بازگشت به شکل اولیه شک‌ نکنید. در اسکیت برد خیابونی همه چیز به تخیل و نحوه درک شما از محیط بستگی داره. رو همه چیز میشه اسکیت کرد!(Anything can be skated) و تنها حد و مرض، خلاقیت شماست! نکته: وقت اسکیت روی میله یا لبه همیشه وکس همراه داشته باشین

رمپ/استخر های لوبیا شکل/زمین U شکل:

اگر آینده شما از رمپ ها، استخر های لوبیا شکل، سطح های شیبدار و حرکات هوایی پر میشه ما تخته هایی با پهنای ۸ به بالا که دارای فرم و شکل های مختلفی بوده رو توصیه می کنیم. تخته های پهن تر فضای بیشتری برای ایستادن شما دارند که میتونه یک امتیاز مثبت در سرعت بالا و زمانی که در هوایین محسوب بشه. به علاوه transition skaters معمولا از چرخ های قطور استفاده می کنند تا سرعت زیادشون برای مدت زمان بیشتری حفظ بشه. بعضی از آنها از چرخ های نرم تر برای بهتر چسبیده شدن به زمین استفاده می کنند. برای جلوگیری از آسیب دیدن چرخ های گنده فقط از تراک های متوسط یا بلند استفاده کنید. معمولا در این استایل از شاک پد (shock pad) ها هم استفاده می شود. برای اسکیت در رمپ وسایل ایمنی رو فراموش نکنید

 

412 دیدگاه در “اسکیت برد پیشنهادی ما برای افراد مبتدی

  1. yasamin گفت:

    سلام عااااااااااااااااااااااالی بود ولی گیج شد م یه چیزی میخوام که واس همه خوب باشه (پارک خیابان رمپ)
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام بهتره اسکیت برد کامل از برند های : TSIXTY, Almost, Blind, Darkstar, enjoi انتخاب کنید

  2. artaghafari گفت:

    سلام،وقتتون بخیر. من نزدیک به ۱ ماه میشه که اسکیت برد گرفتم و تازه شروع کردم، ۱ هفته بعد از خریدم بلبرینگ هام خراب شدن و مجبور شدم دوباره هزیینه کنم، کلا هر وقت که تو خیابون با اسکیت میرم بلبرینگ هام خراب میشن، بنظرتون چیکار کنم؟ همش دارم خرج میکنم براش ولی باز هم همین داستانه، جدیدا هم ۱جفت چرخ roces گرفتم. ممنون میشم راهنماییم کنید..

    1. سلام ممنون برند اسکیت برد چی هست؟ بلبرینگ معمولا بهش که فشار زیاد بیاد خراب میشه من هم دقیق نمیدونم چه کارایی با اسکیت بردت انجام دادی. ممکنه خیلی زیاد سرعت رفته باشی یا تو آب رفته باشی. دلایل مختلفی داره ولی در کل از برندهای معتبر استفاده کنی کمتر این مشکلا پیش میاد.

      1. fatiima گفت:

        سلام نظرتون در مورد اسکیت برد مایت چیه،

        1. سلام اسکیت برد معمولی هست و برای کار های مقدماتیه

          1. omidakrami975 گفت:

            سلام میشه یه اسکیت خوب برای شروع بگید که قیمتش زیاد نباشه حدودا ا میلیون

          2. سلام، تو این قیمت که فرمودید اسکیت برد با کیفیت خوب نمیشه تهیه کرد.
            توصیه میکنیم کمی بیشتر هزینه کنید و یه اسکیت با کیفیت خوب تهیه کنید.
            اسکیت بردهای کامل TSIXTY کیفیت بالایی دارند و برای مبتدی تا نیمه حرفه ای مناسب هستند.

      2. Sina گفت:

        سلام تا ۲۳۰۰چه اسکیتی رو برای انجام حرکت های نمایشی و روندن تو خیابون و پارک پیشنهاد میکنید؟
        من قدم۱۸۳هستش و وزنم۹۵

        1. سلام با مشخصات شما اسکیت برد کامل جادوگر TSIXTY خیلی مناسبه

          1. SARA گفت:

            سلام من تازه شروع کردم و میخواستم بدونم برای قد ۱۶۸ و وزن ۴۹ چه نوع اسکیت بردی خوبه؟❤

          2. سلام از مدل های 1265000 تومانی تهیه کنید براتون مناسب تره

          3. Omid گفت:

            سلام وقت بخیر من برای شروع یه اسکیت کامل خوب
            با قیمت زیر۷۰۰میخواستم

          4. سلام، در حال حاضر اسکیت بردی که کیفیت خوب و مناسبی داشته باشه قیمتش از 1.745.000 تومان شروع میشه

        2. mina گفت:

          سلام خسته نباشید. من هنوز اموزشم رو شروع نکردم قد 160 وزن 50
          برای آموزش اولیه چی رو پیشنهاد می کنید؟

          1. سلام انشالا تا دو هفته دیگه سری جدید اسکیت بردها میرسه راهنماییتون میکنم

      3. Saman گفت:

        سلام من قدم ۱۸۵وزنم هم ۱۰۰هستش کدوم اسکیت برد برای شروع خوب هستش سایز پا هم ۴۱.۴۲

        1. سلام تو قسمت اسکیت برد های کامل برند TSIXTY همه مدها براتون مناسب هست

  3. Saeed گفت:

    من یه ماهه اسکیت برد و شروع کردم اسکیتمو 160 تومن خریدم و احساس میکنم یجورایی سخته باهاش حرک زدن میخواستم ببینم تصور من درسته و انقد فرق بین اسکیت هااس یا اینطوری نیس

    1. سلام ۱۰۰٪ اسکیت برد خوب و استاندارد خیلی خیلی تاثیر داره تو یادگیری

      1. Saeed گفت:

        تو این بعضی وقتا اسکیتشون میشکنه یه میلیون خرج نکنیم بعد دو روزه بشکنه

        1. بستگی به تمرین و لندینگ خودت داره شکستن اسکیت برد، تخته اسکیت از چوب ساخته شده لندینگ غلط میتونه تخته اسکیت برد رو بشکونه.

          1. fatima گفت:

            سلام،با اسکیت برد کروزر میشه کیک فلیپ و اینچیزارو زد؟

          2. سلام میشه ولی خیلی سخت تره

  4. سجاد گفت:

    سلام خسته نباشید یه مارک از اسکیت برد خیابونی با قیمت مناسب بهم معرفی میکنید قیمتش رو هم بهم بگید

    1. سلام لطفا قسمت اسکیت های کامل سایت رو چک کنید

  5. آرش گفت:

    سلام وقت بخیر
    یه استکیت برد میخوام که توی جاده های شیب دار استفاده کنم و البته تا حالا اسکیت برد نداشتم و اصلا هم کار نکردم میشه مستقیم رفت سراغ اسکیت برد جاده ؟؟
    توی چ رنج قیمتی هستن؟!

    1. سلام با لوازم ایمنی کامل میتونبد. قسمت اسکیت برد کامل/ لانگ برد یا کروزر بردها رو چک کنید برای کار شما مناسب هستن

      1. Ayda گفت:

        سلام حتمن باید مراقب باشین ک بلبرینگ اسکیت بردتون خیس یا گل الود نشه یا حدقل زود زود تمیزش کنید درضمن بلبرینگی ک ساخت سوئس باشه بهتره.

  6. مهدی گفت:

    سلام من همینجوری یهو تصمیم گرفتم که یه اسکیت بخرم ولی تا حالا هیچ تجربه اسکیت سواری نداشتم یه برند مناسب با قیمت مناسب تر برای خیابون معرفی میکنید بهم لطفا

    1. سلام از منو اسکیت برد زیر منو اسکیت کامل رو چک کنید مدل کروزر و لانگ برد برای خیابون مناسب هستن اگر حرکت زدن با اسکیت مدنظر نیست لانگ برد و کروزر ها بهترین گزینه ها هستن

  7. Pendar masteri گفت:

    سلام من یه اسکیت خوب یه برند خوب‌با کارایی های برای همه جا می‌خوام یه چیزی با برند خوب معرفی کنید

    1. سلام لطفا تماس بگیرید ۴۴۲۶۲۳۳۵

      1. مهدی گفت:

        نظرتون درباره ی اسکیت برد های پرو چیه؟ سایز چرخ هایی که شما دارین همشون ۵۲هستن میخواستم ببینم برا آسفالت هم میش استفاده کرد؟

  8. .. گفت:

    سلام شرایط اموزش؟

    1. سلام لطفا با شماره هایی که تو سایت هست تماس بگیرید راهنمایی میکنن

  9. مصطفی گفت:

    سلام من تا حالا تجربه اسکیت برد رو نداشتم و چون تو شهرستان زندگی میکنم کلاس آموزشی و پیست وجود نداره.برای شروع به کار و تمرین بدون مربی در خیابان چه اسکیت بردی رو پیشنهاد میکنید.ممنون

    1. سلام لطفا با شماره هایی که تو سایت هست تماس بگیرید راهنمایی میکنن

      1. Pendar masteri گفت:

        Man nemitoonam zang bezanam faghat ye renj khoob ba ye modele khoob mikham

        1. از ۴۴۵ هست که برای شروع و حرکات مقدماتی خوبه و مدل های ۱۲۸۵ و ۱۳۹۵ که حرفه ای تر و استاندارد تره

  10. سلام من یه اسکیت بورد ازتوی بازار خریدم که قطر چرخ 45 میلیمتره بعد پهنای اسکیت 20 سانتی متره و طول هم 75 سانتی متر است آیا این اسکیت بورد برای من مبتدی خوبه است؟

    1. سلام اگر کیفیتش خوب باشه بله خوبه

      1. از کجا بفهمم؟؟؟

        1. تو سایت در مورد همه قطعات اسکیت برد توضیح داده شده متن ها رو بخونید لطفا

  11. porya گفت:

    اقا سلام من وزنم 80 الی 85 کیلوعه و واسه تو خیابون میخوام چه چیزی بهم پیشنهاد میکنید تا 500 تومن ؟

    1. سلام ارزان ترین مدل display به همراه بوشینگ باید بگیری

  12. Y k گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم فروشگاتون بخاطر کرونا که بسته نیست

    1. سلام فقط از سایت سفارش میگیریم فروش حضوری نداریم

      1. Sina.k گفت:

        سلام
        وقتتون بخیر
        میخواستم یه اسکیت برد بگیرم
        یکی داشتم قبلا مبتدی برای حرکت ساده بلدم ولی خب یه چیزی که مبتدی باشه و هم برای بعدش که حرفه ای باشه در حد ۳ تومنم خوبه یا بیشتر قدم ۱۷۳ هست و ۷۰ کیلو ام سایز پامم ۴۲.۵ هست
        ممنون میشم راهنماییم کنید

        1. سلام، ممنون
          با این قیمت میتونید یه اسکیت خوب تهیه کنید
          بزودی برامون میرسه و تو سایت موجود میشه

  13. ابوالفضل گفت:

    فعلا فروشگاهتون تعطیله یا نه

    1. سلام سفارش میتونید ثبت کنید ارسال میشه

  14. الهه گفت:

    سلام
    من تا حالا سراغ این ورزش نرفتم و تازه میخوام شروع کنم. مطالب برای خرید اسکیت برد زیاد خوندم ولی یکم گیج شدم.
    اسکیت برد با قیمت مناسب برای فرد مبتدی میشه معرفی کنید؟

    1. سلام قد وزن و سایز پاتون رو بگیر لطفا

      1. mj گفت:

        قد:۱۷۲
        وزن:۴۵
        سایز پا:۴۰

  15. mj گفت:

    سلام چه مارک هایی هم خوب هستند و هم ارزان؟

    1. اسکیت های کامل استاندارد و خوب که برای شروع اذیتی نداشته باشه از بین این برندها انتخاب کنید:
      Darkstar, Almost, Tsixty, enjoi, Blind

    2. ریحان گفت:

      سلام من قدم ۱۶۹ وزنم ۷۲ و سایز پام ۴۱ هست…چه مدل اسکیت بردی برای من پیشنهاد میکنید؟

      1. سلام الام اسکیت برد مناسبتون موجود نیست انشالا از 20 شهریور ماه به بعد محصولات جدید موجود میشه داخل سایت

  16. mj گفت:

    ایا اسکیت مدل tamax خوبه؟

    1. نشنیدم تا حالا نمیدونم

  17. Yosef گفت:

    سلام اسکیت برد های کاملتون میخواستم ببینم برند خودتون تفاوتی داره با برند
    darkstar crusade و کدوم میشه گفت بهتره و darkstar زدین تحت لیسانس امریکا یعنی برنده واقعی هست؟

    1. جفتشون هم عالیه وزنت چنده

  18. امیر گفت:

    سلام قدم 180 وزنم 70 سایز پا 43 . یه اسکیت برد خوب معرفی کنید به همراه لینکش تو سایتتون

    1. سلام تو قسمت اسکیت کامل برند Tsixty مدل جادوگر برای شما مناسبه نسبت به قد و وزنی که دادید

  19. Mohammad گفت:

    سلام من قدم ۱۸۵ وزنم ۶۰ و سایز پام ۴۶ هست یه اسکیت بورد خوب معرفی میکنین

    1. سلام تو قسمت اسکیت برد کامل برند Tsixty مدل جادوگر براتون خوبه برای شروع

  20. Mahdi گفت:

    سلام
    من تاحالا تجربه اسکیت برد رو نداشتم و الان میخوام اسکیت برد بخرم
    قدم 164 وزنم 70 سایز کفشمم 42 هست چه اسکت بردی رو برای من پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام لطفا با شماره 09122269686 یا 02144262335 تماس بگیرید راهنماییتون میکنن ممنون

  21. Boba گفت:

    سلام خسته نباشید، من قدم ۱۶۸ وزنم ۵۴ و سایز پام ۴۰ هست برای اسکیت برد مبتدی که برای خیابون و اسکیت پارک مناسب باشه چه پیشنهادی دارین؟؟

    1. سلام از اسکیت برد های کامل میتونید تهیه کنید سایز 8 اگر از اسکیت برد های بالای یک میلیون تهیه کنید قطعات با کیفیت تری دارند اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با شماره هایی که تو سایت هست تماس بگیرید ممنون

  22. صادق گفت:

    سلام من وزن 75سایز پا 42 و قد 165دارن چه اسکیتی بردارم مبتدی هم هستم

    1. سلام بهتره از اسکیت برد های کامل بالای 1 میلیون تهیه کنید سایز 8 خوبه براتون

  23. صادق گفت:

    سلام من وزن 75سایز پا 42 و قد 165دارن چه اسکیتی بردارم مبتدی هم هستم چکار کنم

    1. مهدی ابراهیمی گفت:

      سلام
      باید اسکیت کامل تهیه کنید.
      از قسمت محصولات بخش اسکیت کامل رو مشاهده کنید.

  24. صادق گفت:

    سلام من وزن 75سایز پا 42 و قد 165دارن چه اسکیتی بردارم مبتدی هم هستم چکار کنم در ضمن اسکیتش میخوام از صد تومن تا پونصد تومن باشه ممنون

    1. مهدی ابراهیمی گفت:

      سلام
      از قسمت محصولات سایت بخش اسکیت برد کامل رو ببینید.

  25. هادی گفت:

    سلام
    من 18 سالمه و از بچگی به اسکیت برد علاقه داشتم و به علت دور بودن خونه مون به رمپ و علت های دیگر شروع نکرده بودم.
    و الان تصمیم گرفتم شروع کنم….. به نظرتون دیره؟
    خونه مون هم پیروزی هستن …. آیا رمپی هستش این اطراف یا نه؟

    1. سلام دیر که نیست اصلا سمت حکیمیه هست شرق تهران

  26. Aiden گفت:

    سلام خسته نباشید یه چنتا سوال داشتم…
    1) اسکیت بردی که تهیه کردم برند element هستش میخواستم ببینم خوبع یا نه؟
    2) الان که بخاطر کرونا اسکیت پارکای نهج البلاغه و پارک آب و اتش بستس و توی خود پارک هم نگهبانا اجازه نمیدن بهترین جا برای تمرین تریک ها کجاست؟
    3) من الان 3 روزه که اسکیت برد تهیه کردم توی این سه روز با اموزشای خوبتون تونسم تا ollie رو همرو انجام بدم چنتا تریک هم از یوتیوب دیدم یادگرفتم بنظرتون چقدر طول میکشه هر تریک و یاد گرفت مثل خود ollie

    ببخشید وقتتونو گرفتم و خیلی ممنونم از سایت خوبتون

    1. سلام ممنون بله خوبه پارک نهج البلاغه تا دیروز اوکی بود حرکات قبل ollie کامل یاد گرفتی برو برای ollie شاید جند هفته طول بکشه تا بفهمی جطوریه ولی بعدش که تو بدنت بیوفته دیگه تمرین لازم داره تا ارتفاع بیاد بالا

  27. امیر هوشمند گفت:

    سلام وقتتون بخیر من قدم ۱۹3 متره وزنم ۹۹ سایز پام ۴۴ هستش و تازه میخوام شروع کنم به اسکیت کردن و راستش در حال حاضر خیلی حرکت زدن مد نظرم نیست و فقط میخوام امتحان کنم ببینم خوشم میاد یا نه اگه امکانش هست بگین چه اسکیتی برام مناسبه ، ممنون

    1. سلام مناسب ترین آپشن هم از نظر کارایی هم از نظر کیفیت تو اسکیت های کامل برند Tsixty مدل جادوگر هست

  28. Maya گفت:

    سلام من قدم 160 وزنم 44 سایزه پامم 37 تازه میخام شروع کنم چ برند اسکیت بوردی برام خوبه؟

    1. سلام از اسکیت های کامل میتونی بر داری برای شروع ولی در کل اسکیت های بالای 1 میلیون کیفیت قطعات خیلی بالا تری دارن سایز 7.75 تا 8 هم میتونی برداری خوبه

  29. Az گفت:

    سلام من میخوام اسکیت برد بخرم ولی نمیخوام زیاد هزینه کنم یه اسکیت برد با کیفیت میخوام برای یادگیری و همچنین تفریح تو خیابون قدم ۱۷۳ و وزنمم ۷۰ سایز پام هم ۴۱.۵ شما چی پیشنهاد میدید؟

    1. مهدی ابراهیمی گفت:

      بخش اسکیت برد کامل رو ببینید.

  30. Darya گفت:

    سلام من قدم ۱۶۰ و وزنم۴۳ سایز پام هم ۳۶ تازه هم میخوام شروع کنم چه اسکیت برد خیابونی رو بهم معرفی میکنید؟؟!

    1. از اسکیت های کامل میتونید بردارید 09122269686 تماس بگیرید برای راهنمایی بیشتر

  31. مهرداد قدیری گفت:

    سلام من وزنم 65 کیلو و اسکیت بردی که گرفتم 50 کیلو مقاومت داره با یک بوشینگ کار من حل میشه؟

    1. سلام بله بوشینگ سفت تر تهیه کنی خوبه

  32. پرهام گفت:

    سلام من قدم۱۷۹وزنم۷۲سایز پا هم ۴۴.تازه می خواهم شروع کنم اسکیت برد رو.چه اسکیتی برای شروع مناسبه؟

    1. سلام بهتره اسکیت کامل مدل جادوگر رو تهیه کنید تا 1/2 روز موجود میشه

  33. Sevda گفت:

    سلام، روزتون بخیر، ببخشید من میخوام برای اولین بار اسکیت برد بخرم و میخوام از یه اسکیت برد با جنس خوب و قیمت مناسب خریداری کنم تا وقتی که دستم راه افتاد یه خوبش و حرفه ایش رو بخرم.
    قد بنده 167، وزن بنده 48،و سایز پاهام 39 هستش.
    ممنون میشم بر حسب مشخصاتی که دادم یه اسکیت برد خوب و مناسب با رنج قیمت 500 تومان به من معرفی کنید.

    1. سلام خیلی ممنون اسکیت برد برای شروع تو قسمت اسکیت برد های کامل میتونید انتخاب کنید قیمت تو رنج 500 هم موجوده که برای وزنتون خوبه برای شروع و حرکات مقدماتی

  34. bahar گفت:

    سلام خسته نباشید خیلی ممنون از سایت خوبتون. با اسکیت برد هایی ک توی رنج 500 تومن هسن و برای شروع خوبن میشه حرکت زد؟ مثلن Ollie وفلیپ و اینا

    1. سلام خیلی ممنون تا حرکت ollie میشه تمرین کرد ولی در کل برای حرکات حرفه ای و تخصصی اسکیت حرفه ای تری نیازه معمولا ممکنه زود تر خراب شن اسکیت های تو رنج 500

  35. Ns.sG گفت:

    سلام من وزنم ٤۷ و قدمم ۱۵۵ سایز پامم ۳۸ هس ی اسکیتی میخوام ک خیلی خوب باشه و ب قول معروف حرفه ای و باشه و دیگه تا حد ممکن نخوام عوضش کنم تا چند سال اگه میشه بم معرفی کنید

    1. سلام پیشنهاد میکنم تو قسمت اسکیت برد های کامل از برند tsixty انتخاب کنید. اوهایی که موجود نیست هم موجود میشه تا 2 روز نهایت

  36. امیرمحمد گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال در مورد محل اسگیت بورد داشتم میخواستم بدونم شما از محل های خوب برای اسکیت برد توی کرج می شناسید ؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام خیلی ممنون دقیق اسمشو نمیدونم ولی فکر میکنم پارک 400 باشه که بجه ها اسکیت میکنن اونجا

      1. Sina گفت:

        سلام
        ببخشید من تازه میخوام شروع کنم بعد یه اسکیت میخوام که بیشتر برای زدن حرکات باشه تو خیابون هم باشه باهاش رفت و امد کرد بعد قیمتش هم نمیخوام خیلی بالا باشه
        قدم ۱۸۰ وزن ۵۸ سایز پام هم ۴۲/۵

        1. سلام از اسکیت برد های کامل tsixty میتونید تهیه کنید براتون مناسبه

  37. Tara گفت:

    سلام خسته نباشین با قد ۱۷۰ و وزن ۸۵ و سایز پای ۳۸ چه اسکیت بردی رو پیشنهاد میدین؟ تازه میخوام شروع کنم واسه همین ترجیحا اسکیت کامل میخوام و اینکه بوشینگ رو میشه توضیح بدید چیه ؟

    1. سلام پیشنهاد میکنم از اسکیت برد های کامل tsixty انتخاب کنید سایز 8 .

  38. رضا گفت:

    سلام من یه اسکیت میخوام که تراکاش طاقت خوبی داشته باشه برای ollie وپرش از پله وبرای پارک و خیابون هم میخوام لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام از برند تنسور تهیه کنید خیلی خوبه

  39. سلام برای قد ۱۷۷ با سایز پای ۴۲ چه اسکت بردی مناسبه برای شروع یاد گیری و اینکه تخته هم توی خیابون یا پارک مهمه یا فقط چرخا اگر عوض شه باهمون تخته میشه همه جا رفت؟

    1. سلام اسکیت برد سایز 8 بگیرید خوبه نه برای شروع نیازی به تعویض نیست ولی وقتی حرفه ای شدید معمولا چرخ سفت تر دوست دارن

      1. mohamad گفت:

        سلام
        وقتتون بخیر
        من قدم ۱۷۲ هست،سایز پام هم ۴۰،وزنم هم ۶۷،اسکیت برد برای شروع میخوام،چه اسکیت بردی خوب هست،بعد فروشگاه حضوری هم دارید؟

        1. سلام از اسکیت های کامل Tsixty تهیه کنید استاندارده و براتون مناسبه فروش حضوری بله تهران سعادت آباد مرکز خرید اوپال ط 6 واحد 646

  40. امین گفت:

    سلام وقت بخیر،با قدِ ۱۸۲ و وزن ۷۰ و سایز پای ۴۳ میخواسم بدونم اسکیت مناسب من چه اسکیته و از چه برندی باید تهیه کنم؟

    1. سلام به نظر من اسکیت کامل tsixty ندل جادوگر براتون خوبه میتونید جدا هم جمع کنید سایز 8.25 ولی قیمت بالا تر میره

  41. رز گفت:

    سلام من تا حالا اسکیت برد نداشتم و تازه میخوام بخرم. وزنم حدود 56 و قدم 161 و سایز کفشم 37 ایناست. یه اسکیت برد خوب در حد 600تومن اینا بهم معرفی میکنید؟ و اینکه میشه اسکیت برد و بدون کلاس یاد گرفت با فیلم های اموزشی یا حتما باید کلاس رفت؟ ممنون.

    1. سلام از مدل های پرو یا دیسپلی انتخاب کنید چون فقط اونا زیر 600 هستن میتونید بله با فیلم آموزشی یاد بگیرید باید تمرین کنید.
      تو قسمت مجله وب سایت ویدیو آموزشی ها هستن

  42. امین گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قدم ۱۸۲ وزنم ۶۵ و سایز پام ۴۳ پیشنهادتون چه اسکیتیه برای خرید؟

    1. سلام از اسکیت برد کامل tsixty بگیری برای مشخصالتی که گفتی خوبه مدل جادوگر

  43. امیرمحمد گفت:

    سلام ببخشید کی گریپ های طرح دارو موجود می کنید؟

    1. سلام دقیق مشخص نیست ولی حتما موجود میشه

  44. armin گفت:

    باسلام
    من قدم 175 وزن 60 65 و سایز پامم 42 هست
    تاحالا هم اسکیت نداشتم . در حد 600 تومن چه سایزی و مارکی بگیرم؟باتشکر

    1. سلام از برند پرو مدل اسکلت که سفیده و چرخاش قرمزه بگیری برای شروع جوابتو میده

  45. Ramin گفت:

    سلام جناب وقت بخیر
    قد ۱۷۵
    وزن ۵۸
    سایز کفش ۴۱
    میخوام تازه شروع کنم اسکیت برد و تو خیابون
    تا ۱ تومن لطف میکنید بهم معرفی کنید چند تا محصول و

    1. سلام خیلی ممنون از اسکیت برد های پرو تو رنج 850 انتخاب کنید براتون مناسبه

  46. teragedy گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگر سفارش بدیم تا چه مدت به دستمون میرسه !

    1. سلام تهران 1 روز شهرای دیگه تا 3 یا 4 روز کاری

  47. علی قلی زاده گفت:

    سلام
    من وزنم حدود 70 و قدمم حدود 170 میخاستم ببینم اسکیت برد خوب و ارزون چی پیشنهاد میکنید؟؟

    1. سلام سایز پاتون چنده؟

  48. Sepehr گفت:

    مدل pro با کیفیت تره یا مدل display ؟
    قدم ۱۶۵ وزنم ۵۰ و سایز پام هم ۴۱ هست.

    1. سلام خیلی فرق زیادی ندارن جفتشون برای شروع و حرکات مقدماتی هستن

  49. دانیال گفت:

    سلام ببخشید بلبرینگ های اسکیت برد را تازه عوض کردم اما همش سیاه میشن چی کار بکنم؟

    1. سلام اگر چرخش داره نیاز نیست کاری انجام بدی ولی اگه کم شده چرخشش تینر روغنی در حد 1 قطره بریزید داخل بلبرینک

  50. Ariyan گفت:

    سلام ممنون از خدماتتون
    یه اسکیت برد برای خیابون میخواستم ک مسیر های طولانی جواب بده و بشه باهاش حرکت زد اونجوری که گفته شده کروزر و لانگ برد برا خیابون خوبن ولی نمیشه باهاشون حرکت زد چه پیشنهادی دارین؟؟؟

    1. سلام کروزر ها برای این کار هستن

      1. Ariyan گفت:

        کروزر ها برای حرکت زدن هم مناسبن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *