اسکیت برد, راهنمای خرید

تفاوت اسکیت برد با لانگ برد و کروزر

4.6/5 - (84 امتیاز)

تفاوت اندازه کروزر اسکیت برد و لانگ برد

اکثر مردم اسکیت برد را به صورت یک تخته چوبی با یک جفت تراک و یک جفت چرخ می شناسند. اما تفاوت بین انواع اسکیت بردها را نمی دانند.

بین اسکیت برد های مختلف تفاوت های زیادی وجود دارد. ما در این مقاله به بررسی کروزرها، لانگ بردها و اسکیت بردهای معمولی می پردازیم و تفاوت عمده این مدل ها را با هم بررسی می کنیم.

[accordion]

[accordion-item title=”تیترها”]

اسکیت برد

کروزر

لانگ برد

تفاوت در شکل

چند نکته آخر

[/accordion-item]

[/accordion]

تفاوت

لانگ بردها به طور واضح تخته های بلندتری دارند و فاقد Tail هستند. Tail به قسمت برآمدگی پشت اسکیت برد گفته می شود که برای حرکات نمایشی باید به آن ضربه زد. معمولا لانگ برد ها و کروزرها بدلیل شباهت زیاد با هم اشتباه گرفته می شوند. از طرف دیگر اسکیت برد کاملاً با لانگ برد و کروزر متفاوت است.

اگر بخواهیم در یک پاراگراف تفاوت این سه نوع اسکیت را بگوییم، لانگ برد ها برای مسافت های طولانی هستند و به اندازه دو مدل دیگر قابل حمل نیستند، کروزرها برای طی کردن مسافت های داخل شهری طراحی شده اند و به راحتی قابل حمل هستند و اسکیت برد ها به صورت تخصصی در تریک ها و ترفند ها استفاده می شود.

ممکن است قطعات این سه مدل یکسان به نظر برسند، اما هرکدام برای اهداف مختلفی طراحی شده اند.


  • لانگ بردها اغلب دارای تراک های برعکس هستند.

تراک معمولی اسکیت برد و لانگ برد


  • طول اسکیت برد بین 30 تا 32 اینچ است
  • طول کروزرها بین 25 تا 37 اینچ است
  • طول لانگ برد 36 اینچ به بالا است


  • اندازه چرخ لانگ برد ها 60 میلی متر به بالا است
  • اندازه چرخ اسکیت برد بین 50 تا 60 میلی متر است
  • اندازه چرخ کروزر بین 55 تا 65 میلی متر است

تفاوت سایز های چرخ اسکیت


  • اسکیت برد در مقایسه با لانگ برد سفت تر است در حالی که لانگ بردها انعطاف پذیرتر هستند.

 


  • کروزرها و لانگ بردها دارای چرخ های نرم تری هستند


  • کروزر برای مسافت های کوتاه تر، لانگ برد برای مسافت های خیلی طولانی و سرازیری ها و اسکیت برد ها برای تریک ها طراحی شده اند.


  • لانگ برد ها و کروزرها اشکال مختلفی دارند


  • شتاب و سرعت اسکیت برد نسبت به لانگ برد و کروزر ها کمتر است

  • کروزرها و لانگ بردها برای سطوح ناهموار هم مناسب هستند


قبل از اینکه اقدام به خرید اسکیت برد کنید تصمیم بگیرید میخواهید از اسکیت برد خود برای چه منظوری استفاده کنید و از تصمیم خود مطمئن شوید. انتخاب اسکیت برد تحت تاثیر مسائل مختلفی است.

این پست مربوط به این نیست که کدام برند اسکیت را بخرید، بلکه به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و تفاوت انواع مختلف اسکیت ها را درک کنید.


اسکیت برد

اسکیت بورد معمولی عمدتا برای انجام تریک ها و حرکات نمایشی است. عرض این نوع اسکیت برد از 7 تا 9 اینچ و طول این اسکیت ها از 30 تا 32 اینچ متغیر است. تخته های باریک توسط اسکیت بازهای خیابانی و تخته های عریض تر توسط اسکیت بازهای وِرت و پول ترجیح داده می شوند.

این نوع اسکیت ها دارای دو برآمدگی در ابتدا و انتهای خود هستند که قسمت جلویی آنNose  و قسمت پشتی آن Tail نام دارد. همچنین طرفین اسکیت کمی به سمت بالا منحنی می شوند که برای چرخاندن اسکیت استفاده می شود.

اسکیت بورد های کلاسیک برای پرش بر روی لبه جدول ها و ریل ها در نظر گرفته شده اند. این یک تفاوت اصلی با لانگ بورد و کروز می باشد.

در مقایسه با کروزها و لانگ برد ها ، اسکیت بورد برای حمل و نقل منظور نشده است. اگرچه با استفاده از چرخ های نرم و بزرگتر می توانید آن را به یک کروز تبدیل کنید.

بسیاری از اسکیت سواران آن را یک هنر و شیوه زندگی می دانند. به طور کلی در این ورزش، افراد از همه اقشار را پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک اسکیت بورد با کیفیت هستید ، توصیه می کنیم مدل های اسکیت بورد های کامل را مشاهده کنید. آنها از مارک های معتبری تولید می شوند ، دارای اجزای با کیفیتی هستند و با قیمت مناسبی ارائه می شوند.


کروزر

کروزرها برای رفت و آمد طراحی شده اند و در عین حال حمل و نقل آنها آسان می باشد. بعضی از کروزرها بدون برآمدگی هستند و دارای سطح صاف می باشند (Nose , Tail ندارند). این در حالی است که بعضی دیگر از کروزرها دارای Tail می باشند.

کروزرها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند ، حتی یک تخته پنی نیز یک کروز محسوب می شود. کروزرها از لانگ برد ها سبک تر و به طور کلی از اسکیت بورد های معمولی بلندتر هستند. آنها شتاب سریعی دارند و تعادل و راحتی بالایی را فراهم می کنند.

کروزرها مانند لانگ بردها برای سراشیبی در نظر گرفته نشده اند و برای حرکات نمایشی خیلی مناسب نیستند (البته هنوز هم می توان کمی با آنها تریک زد).

چرخ های کروزرها در مقایسه با لانگ برد کوچکتر هستند اما نسبت به اسکیت بورد های معمولی بزرگتر هستند. به طور معمول اندازه چرخ آنها بین 55 میلی متر تا 65 میلی متر است. چرخ های کروزر نسبت به اسکیت برد معمولی نرم تر می باشد و برای برای زمین های نسبتا ناهموار مانند ترک های آسفالت و خیابان مناسب تر هستند.

 

اشکال کروزر ها بسیار متفاوت است بنابراین تشخیص یک کروزر از روی شکل آن کمی دشوار است. به عنوان مثال اسکیت بورد های قدیمی بسیار شبیه به کروزهای جدید می باشد. تشخیص کروزر از روی شکل تخته آن کمی سخت است اما هر چیزی که عرض آن بیش از 8 باشد می تواند برای این منظور باشد.

انتظار نداشته باشید که با کروزر بتوانید به راحتی ollie بزنید یا بر روی جدول ها بازی کنید. تراک ها و تخته کروزر ها برای این کار طراحی نشده اند.

در بین اشکال موجود شکلی که برای شما مناسب است به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. استاندارد به خصوصی در انتخاب یک کروزر وجود ندارد. تا وقتی یک مبتدی هستید ، حتماً چیزی را تهیه کنید که به شما کمک کند تعادل خود را حفظ کنید.

مدل های مختلف کروزر را می توانید در بخش کروزرها مشاهده کنید.


لانگ برد

لانگ برد ها بلندترین نوع اسکیت ها هستند. آنها همچنین در اشکال مختلف برای اهداف مختلف وجود دارد. لانگ برد ها برای مسافت های طولانی تر و موارد دیگر مانند مسابقه در سراشیبی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. سرعت این نوع اسکیت برد بسیار زیاد می باشد و فقط نگاه کردن به آن باعث ترس می شود.

بدلیل شباهت زیاد لانگ برد با تخته موج سواری باعث محبوبیت آنها در بین موج سواران می شود. از بین انواع مختلف اسکیت برد ها،لانگ برد نرم ترین سواری را ارائه می دهد. سنگها و جاده های ناهموار برخلاف تخته اسکیت های معمولی برای لانگ برد مشکلی ایجاد نمی کنند.

به دلیل اندازه و وزن بالای لانگ برد، نمی توانید مانند کروزها و اسکیت بوردها تغییر جهت خیلی سریع داشته باشید. اما لانگ بردها سرعت بسیار بیشتری را امکان پذیر می کنند. از خصوصیات لانگ برد این است که در عین داشتن سرعت بسیار بالا، حفظ تعادل بسیار بالایی دارند. همچنین لانگ بردها سنگین تر از دیگر مدلهای اسکیت برد می باشند به همین دلیل حمل یک تخته لانگ برد کمی ناخوشایند است.

در مقایسه با کروزرها و اسکیت بورد ها ، لانگ بردها دارای تراک های بسیار متفاوت تری هستند. تراک لانگ برد عرض بیشتری دارد و همچنین زاویه تیزتری دارد. تفاوت دیگر در تراک ارتفاع آن است. تراک ها برای جلوگیری از تماس چرخ ها با صفحه به ارتفاع بیشتری نیاز دارند.

همانند کروزرها ، لانگ بردها دارای چرخ های نرم بزرگی هستند که از 70 میلی متر شروع می شوند.

در مورد اشکال، چند نوع مختلف وجود دارد که هر کدام برای هدف خاص خود طراحی شده اند. یک مدل تخته وجود دارد که وسط آن در مقایسه با ابتدا و انتهای تخته کمی پایین تر هستند. این به شما کمک می کند تا تعادل خود را حفظ کنید زیرا مرکز ثقل شما کمتر است.

در نهایت از لحاظ قیمت لانگ برد از بین سه نوع اسکیت برد گرانترین هستند اما دوام و طول عمر بیشتری دارند.


تفاوت در شکل

اشکال مختلف اسکیت بورد لانگ بورد و کروزر در تصویر زیر نشان داده شده است.

ابتدا و انتهای اسکیت بورد های معمولی حالت نیم دایره هستند و دارای nose , tail زاویه دار هستند. آنها همچنین دارای یک سطح مقعر هستند که امکان اجرای تریک ها را فراهم می کند. بعضی از کروزرها مقداری حالت مقعر دارند اما در مقایسه با اسکیت بورد ها معمولا کمتر است. بعضی از کروزرها برای کمک به شما در پرش از بالا و پایین ، Tail دارند و بعضی صاف هستند

لانگ بردها از یک nose , tail با زاویه برخوردار نیستند و بعضی از مدلهای آن کاملا صاف هستند. بدیهی است که در مقایسه با اسکیت برد معمولی و کروزرها، پایداری بیشتری دارند و طولانی تر هستند.

شکل اسکیت برد کروزر و لانگ برد


چند نکته آخر

نکته اول در خرید اسکیت برد این است که اول ببینید برای چه کاربری می خواهید اسکیت را تهیه کنید. سپس اگر تصمیم دارید یکی از این اسکیت بورد ها را بخرید ، می توانید از فروشگاه ما مدل های اسکیت را مشاهده کنید یا با ما تماس بگیرید و بودجه خود را به همکاران ما بگویید. ما شما را راهنمایی می کنیم و نوع تخته مورد نیاز شما را به شما پیشنهاد می دهیم.

حتما استفاده از کلاه ایمنی و یا پد زانو را نیز در نظر داشته باشید. در یادگیری اسکیت برد زمین خوردن بسیاری وجود دارد و مدتی طول می کشد تا تعادل مناسب را یاد بگیرید.

69 دیدگاه در “تفاوت اسکیت برد با لانگ برد و کروزر

  1. حسین گفت:

    سلام بر تیم tsixty
    به لطف ویدئو های شما الان مشغول یادگیری اسکیت برد هستم
    خواستم بدونم کروزرها هم مثل اسکیت برد هستند یعنی اموزش اسکیت برد کافیه یا جدا باید برای اونا اموزش ببینم؟

    1. بسیار عالی ! با همین آموزش ها و تمرین میتونید کروزر رو هم سوار بشید. تفاوتش اینه که با کروزر خیلی نمیتونید تریک بزنید و بیشتر برای راید کردن هست.

  2. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون از توضیحاتتون
    من تازه میخوام شروع کنم و با توجه به توضیحات حفظ تعادل توی کروزر بیشتر از اسکیت برد هست. چون مبتدی هستم فعلا نمی تونم حرکات نمایشی بزنم و تعادل برام مهم تره ولی خب تا مدت زیادی قراره این مدلی که الان قرار هست بخرم رو داشته باشم پس میخوام بتونم روش یه سری حرکات انجام بدم کلا هدفم این نیست که حرکات حرفه ای بزنم ولی خب حرکات آسون تر رو کم کم یاد می گیرم . با توجه به این موضوع، کروزر به دردم میخوره و میتونم باهاش حرکات آسون رو بزنم؟

    1. سلام ممنون
      بله درسته
      تو کروزر هم حفظ تعادل بیشتره و هم سرعت بیشتری داره. اما تو یادگیری خیلی تفاوتی نداره.
      در رابطه با یادگیری باید بگم که با اسکیت برد کامل هم میتونید راید کردن رو یاد بگیرید. فقط تعادلش رو با یکم تمرین بیشتر میتونید تسلط پیدا کنید.
      اگر میخواهید تریک زدن رو تمرین کنید همون اسکیت برد کامل تهیه کنید
      فقط در نظر داشته باشید اسکیت برد کامل روی زمین آسفالت و خیابونی لرزش بیشتری داره.

      1. ..... گفت:

        درود…
        میخاستم برای ی بچه‌ی ۱۱ ، ۱۲ ساله چه مدلی بهتره؟

        1. سلام کروزر براشون بهتره لانگ برد خیلی بزرگ میشه براشون برای شروع

  3. ببخشید یِ سوال [: !
    اسکیت برد با طرح دلخواه خودم هم میتونم سفارش بدم یا چی :/؟

    1. خواهش میکنم، حداقل تعداد سفارش برای طرح دلخواه 100 عدد هست.

  4. رایا زارع گفت:

    سلام. به لطف ویدئو های آموزشی شما الان دارم از راید کردن لذت میبرم. سوالی که دارم اینه که آیا با تعویض چرخهای اسکیت بردم میتونم سواری نرم تری داشته باشم؟ ممنون از لطفتون.

    1. سلام بله چرخ کروزر و لانگ برد معمولا نرم تر هستن و برای راید روانتر و راحت تره

  5. حسین گفت:

    با سلام و تشکر فراوان از توضیحات خوب و مفید و خسته نباشید خدمت تیم خوب tsixt
    قیمت لانگ برد دارید

    1. سلام، ممنون از توجه شما.
      سلامت باشید.
      قیمت لانگ برد به نسبت کیفیتشون متفاوت هست و نمیشه یک قیمت مشخص براش گفت.

    2. Reza گفت:

      سلام خسته نباشید
      بنظرتون برای من ک مبتدی هستم گ میخام شروع کنم چه اسکیتی رو باید خرید کنم؟؟ اسکیت برد یا کروزر یا لانگ برد؟؟؟ و برای انجام دادن تمرین های ک گزاشتید هم برای اینکه روی آسفالت استفاده کرد میخام؟؟ پیشنهاد خدتون چیه

      1. سلام، بهترین گزینه برای شما که میخواهید تازه شروع کنید و حرکات آموزشی رو یاد بگیرید، اسکیت بردهای کامل برند TSIXTY هست.

  6. Roham گفت:

    سلام خواستم بدونم که میشه رویه اسکیت برد چرخ لانگ برد یا کروزر انداخت

    1. سلام میشه ولی باید رایزر پد استفاده کنید تا به تخته گیر نکنه

  7. علیرضا گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت تیم تی سیکس تی
    اگه چرخ های کروزو رو اسکیت برد معمولی بندازم مشکلی پیش نمیاد و می توانم تجربه اسکیت برد کروزو را داشته باشم ؟
    ممنون

  8. H گفت:

    ببخشید
    من یه اسکیت خریدم طولش ۳۱ اینچ هست و عرضش ۷.۵ اینچ و اندازه چرخش هم ۵۰ میلی متر است
    تراک هم برعکس هست و اول و آخر اسکیت هم بر آمدگی دارد
    این اسکیت جزع کدام مدل اسکیت است ؟

    1. اگر بتونید تصویرش رو برامون از طریق واتزاپ یا دایرکت اینستا ارسال کنیدمیتونیم بهتر راهنماییتون کنیم.

  9. ناشناس گفت:

    ببخشید
    من یه اسکیت خریدم طولش ۳۱ اینچ هست و عرضش ۷.۵ اینچ و اندازه چرخش هم ۵۰ میلی متر است
    تراک هم برعکس هست و اول و آخر اسکیت هم بر آمدگی دارد
    این اسکیت جزع کدام مدل اسکیت است ؟

    1. سلام باید عکس برامون ارسال کنید

  10. Sara گفت:

    سلام
    من تازه می خوام اسکیت رو شروع کنم و از طرفی هم برای حرکت زدن می خوام و هم برای حمل و نقل . می خواستم بپرسم همون اسکیت برد رو بگیرم اوکیه ؟ مشکلی براش پیش نمیاد تو آسفالت و خیابون ؟

    1. سلام انشالا تا دو هفته دیگه سری جدید اسکیت بردها میرسه راهنماییتون میکنم

  11. MinJi گفت:

    سلام تیم تی ثیکس تی .
    میخواستم بدونم برای آموزش کروزر میتونیم از ویدیو های اسکیت برو بهره ببریم ؟!
    و اینکه برای حرکاتی مثل مارپیچ رو با کروزر رو میشه انجام داد ؟

    1. سلام بله دقیقا همونه

  12. Kourosh گفت:

    سلام آیا میشه با کروزر یا پنی برد یا لانگ برد که دماغه ندارند حرکت powerslide از جهت عقب یا جلو رو زد؟
    اگر نمی‌شود آیا چطور سرعت رو میشه کم کرد؟

  13. خ گفت:

    سلام
    من میخوام تازه شروع کنم بنظرتون اسکیت اماده بگیرم یا جدا جدا بگیرم خودم وصل کنم؟

    1. سلام برای شروع از اسکیت های کامل میتونی استفاده کنی وقتی سطح حرفه ای رسیدی در صورت نیاز هر قطعه که نیاز داشتی میتونی عوض کنی و حرفه ای ببندی.

  14. درنا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای قدر ۱۶۷ با وزن حالا میگم ۹۵ یا ۱۰۰و سایز پای ۴۰‌ چه نوع اسکیت برد خوبه ؟

    1. سلام پیشنهاد میکنم کروزر یا لانگ برد تهیه کنید

      1. طاها گفت:

        سلام
        ممنون از توضیحاتتون
        من دو به شکم
        و باید بین کروزر یا لانگ برد یکی رو انتخاب کنم
        من توی آسفالت فقط میخوام اسکیت سواری کنم و اینکه شاید چند وقت یه بار راه ۱۰.۱۲ کیلومتری رو تجربه کنم ب نظرتون کدوم بهتره ؟؟

        1. سلام جفتش برای کاری که میخواید مناسبه، لانگ برد سرعت بیشتری میره نسبت به کروزر و پیچ زدنش با دور کمتری هست

  15. Rayan گفت:

    سلام من یه اسکیت برد قدیمی دارم نمیخوام زیاد هزینه کنم چجوری میتونم کاری کنم بتونم باهاش در شهر و جاده راید کنم الان چرخ هاش فاسد شده

    1. اگر اسکیت بردتون استاندارد باشه میتونید چرخ و بلبرینگهاتون رو جایگزین کنید و باهاش راید کنید.

  16. fatemeh گفت:

    سلام خسته نباشید.
    مدل(اسکیت برد کامل TSIXTY مدل Lego مشکی)
    برای حمل و نقل بین مثلا خونه و کلاس و برای حرکت زدن نمی خواستم به نظرتون این مدل مناسب برای آسفالت یا سنگ فرش هست یا باید کروزر تهیه بکنم؟

    1. سلام ممنون ، اسکیت استاندارد و عالی هست چرخاش هم مناسب هست برای راید روی آسفالت، در کل کروزر چون چرخ نرمتری داره و پهن تره برای آسفالت و سنگ فرش مناسب تره.

  17. ...... گفت:

    سلام
    من تقریبا ۵ روزه که تمرین میکنم.دور زدن و گذاشتن دوتا پا رو اسکیت رو کامل یاد گرفتم یعنی خیلی کم میخورم زمین.حضوری کلاس ندارید؟

    1. مهدی ابراهیمی گفت:

      فعلاً کلاس حضوری نداریم ولی اگر برنامه ای باشه حتماً از طریق اینستاگرام و سایت اطلاع رسانی میکنیم.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  18. parpar گفت:

    سلام خسته نباشید
    من میخواستم اسکیت برد بگیرم تفریحی کار کنم و در حد چند تا حرکت هم بلد باشم
    کدوم اسکیت برد مناسب هست که بخرم؟!

    1. سلام ممنون
      اگر میخواهید حرکت های اسکیت رو تمرین کنید، اسکیت بردهای کامل TSIXTY براتون مناسب هست.
      لینک اسکیت بردهای TSIXTY

  19. مهیار گفت:

    ببخشید اسکیت پنی ۲۷ رو کی موجود میکنید ؟

    1. سری جدید برای اواخر خرداد تا اواسط تیر

  20. Mahshad گفت:

    سلام من یه تخته اسکیت برد بگیرم، چرخ کروز رو میتونم روش بندازم ؟

    1. سلام بله میشه از رایزر پد هم حتما استفاده کنید

  21. محمد گفت:

    سلام من حدود 5 سال پیش یک اسکیت برد گرفتم که مارکش sport runnerبود میخواستم بدونم مارک این اسکیت برد خوب است یا خیر.5 سال پیش 100 هزار تومن گرفتم العان قیمتش چطوره؟

    1. سلام خیلی معمولی هست داخل سایت موجوده به همراه قیمت

  22. A گفت:

    سلام
    برای بچه ۱۴ساله چه اسکیت بردی خوبه

    1. سلام از اسکیت برد های کامل میتونن انتخاب کنن . تماس بگیرید اطلاعات دقیق تر بگید راهنمایی میکنم

  23. آرمین گفت:

    سلام ببخشید من دوتا از چرخ های اسکیتم یکم بالاتر از زمین وای می ایستن وقتی اسکیت رو میزارم رو زمین . میخواستم بدونم عادیه؟
    مثلا از جلو چرخ راست . از عقب چرخ چپ

    1. سلام اگه روی اسکیت میرید میجسبه به زمین مشکلی نیست

  24. مهدی گفت:

    سلام
    برای شروع شما کدوم رو پیشنهاد میکنید
    اسکیت برد،لانگ برد یا کروزر؟
    خیلی نمیخوام حرکت بزنم و بیشتر برای راید کردن میخوام و یه چیزی میخوام که هم بشه تو پارک استفاده کرد ، هم روی آسفالت (ولی بیشتر اسفالت)
    به نظرتون کدوم بهتره؟

    1. سلام . کروزر و لانگ برد براتون لذت بخش تر میتونه باشه. اگه دوست دارید جمع و جور باشه کروزر راحت تره حمل و نقلش

  25. 𝐟𝐚𝐝𝐢 گفت:

    سلام کروزر بهتره یا اسکیت برد واسه منی که تازه شرو کردم ؟

    1. سلام بستگی داره چه کاری میخواید انجام بدید. اگه برای راید کردن میخواید کروزر بهترین گزینه هست

  26. باران گفت:

    سلام گفتید میتونیم برای اسکیت برد چرخ نرم تر بزاریم تا لرزش کمتری روی زمین ناهموار داشته باشه اون طوری باز هم میشه باهاش تریک رفت؟

    1. سلام . تریک زدن سختر میشه معمولا

  27. سلام می خواستم بدونم که کدوم نوع از اسکیت برد ها برای خیابان خوبه؟

    1. سلام کروزر ها خیلی مناسب خیابان و آسفالت هست

  28. علی گفت:

    سلام من یه اسکیت برد دارم و تیریک هم میزنم ولی چون تو آسفالت راید میکنم می‌خوام یه کروز بگیرم ولی میخواستم ببینم میشه با ها تیریک زد یا کم تیریک میشه زد یا اصلا نمیشه زد

  29. zahra گفت:

    سلام.من سایز پام ۳۹ قدم۱۵۵ وزنم ۴۰.یه اسکیت برد می خوام که بتونم توی خیابان ازش استفاده کنم تازه دارم اسکیت برد رو شروع می کنم و کم کم دارم یاد میگیرم می خوام با اسکیت برد حرکت های مختلف هم بزنم شما چه اسکیت بردی رو بهم معرفی می کنید

    1. سلام بهتره با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی کنن

  30. رویا گفت:

    اسکیت برد معمولی رو چه طور به کروز تبدیل کنم؟

    1. چرخ و رایزر پد و پیچ مهره باید عوض شه. قسمت چرخ ها از چرخ کروزر و لانگ برد میتونید انتخاب کنید تو توضیحات نوشته شده چه رایزر پد و پیچی استفاده کنید.

  31. YASIN گفت:

    من یه اسکیت برد دیدم در یک لوازم ورزشی تخته اش عالی ولی چرخاش برای کروز برد بود و خیلی بزرگ بود به نظر شما ارزش خرید داره
    چون وقت تخته اش معمولی بود ولی تراک و چرخ برای کروز برد بود و من یه اسکیت برد می‌خوام کی بتونم روش تریک بزنم به نظر شما این اسکیت خوبه

    1. سلام لوازم ورزشی هیج وقت اسکیت برد استاندارد و مناسب نداره پیشنهاد نمیکنم از لوازم ورزشی اسکیت برد تهیه کنید چون استاندارد نیستن و اطلاعات تخصصی درباره اسکیت برد ندارن. هزینه ای که میکنید رو ممکنه مجبور شید مجدد تکرار کنید.
      با پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی میکنن

  32. آرسام گفت:

    من یه سوال داشتم
    یه اسکیت برد دارم ولی از سرعتش رازی نیستم اگه چرخ هاش رو با چرخ لانگ برد یا کروزر عوض کنم تغییری به وجود میاد و اگر میاد شما کدوم لاستیک رو پیشنهاد میدید؟

    1. سلام چرخ بزرگتر سرعت بیشتری داره. داخل سایت از چرخ های کروزر و لانگ برد میتونید تهیه کنید

  33. عباس بوعزار گفت:

    میتونی تو یه ویدئو آموزش کار با کروزر بزاری لطفا؟

    1. سلام ویدیو های راید کردن رو ببینید با کرورز بیشتر راید میکنن برای حرکات نمایشی استفاده نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *